Ads 468x60px

.

Anwar akan buat apa saja untuk menang

Anwar mesti menang pada PRU13 ini, kalau tidak cita-cita beliau jadi PM tidak akan terkadi hingga kiamat. Selain faktor umor, banyak lagi rahsia beliau akan dikeluarkan oleh pembenci beliau. Apa akan terjadi selepas PRU13 adalah diluar dugaan kita.

Ada kemungkinan PAS dan UMNO akan bersatu terutama sekali jika Kelantan dapat berpindah milik. Dan semestinya cara BN memerintah kali ini akan berbeza, itupun jika menang. Dan jika ini berlaku maka tamatlah riwayat politik Anwar dan PKR.


Untuk menyelamatkan nyawa politik, beliau sanggup berbuat apa saja.

1. Anwar akan menawarkan habuan kepada YB-YB yang mempunyai masalah kewangan terutama sekalai bekas YB PR yang telah lari kepada BN. Perbuatan ini memang sudah menjadi kebiasaan Anwar.

2. Melakukan Sumpah Laknat tetapi cara yang salah dan tidak aci kerana dibuat dengan cara-acuh tak acuh. Yang penting semua Akhbar pembangkang membawa berita yang Anwar sudah bersumpah.

3. Memfail saman terhadap PM dan Datuk T dan lain-lain, kononnya beliau difitnah. Saman ini nanti samada beliau menang atau kalah pilihanraya akan ditarik balik agar tidak berpanjangan.

4. Beliau akan mengarahkan Akhbar asing untuk melapurkan cerita tentang ekonomi, politik dan sebagainya sebagai negatif.

5. Azmin akn berlakon di depan ibunya

6. Mereka yang terlibat dalam kes Altantuya dibayar untuk pusing cerita dan kononnya Najib terlibat.

7. Bekas pegawai DS Rosmah Mansor dipujuk dan dibayar untuk memburuk-burukan nama isteri PM.

8. Anwar akan menunjjukkan jam Omega yang sebelum ini didalwa hilang semasa aksi akrobatik dengan China Doll, tetapi jama itu jam yang baru

9. Berlaku tembakan untuk menarik simpati rakyat terhadap pembangkang

0 comments:

 

Pahlawan Lokal

Personaliti-Personaliti

Kata-kata Hikmah

Malik bin Anas berkata “Jangan ambil ilmu daripada 4 golongan ini,

a. Orang yang terkenal bodoh
b. Orang yang terkenal dengan ikut hawa nafsu.
c. Orang yang menyeru kepada hawa nafsu.
d. Lelaki yang ada kelebihan dan tidak tahu apa yang diucapkan. ”
(Muhammad Ibn. Abdul Bar bin Asim al-Namari, 1994:91-92.)