Ads 468x60px

.

Negara Huru Hara Angkara Anwar & PKR

Siapa boleh menafikan bermulanya demonstrasi di Malaysia adalah buatan Anwar Ibrahim! Beliaulah yang memulakan Politik Jalanan yang lebih banyak merugikan negara daripada kematangan politik. Beliau adalah pencetus idea demonstrasi sejak berada di Kampus lagi.

Sebagai seorang yang tidak mahu mengalah, adalah menjadi TABIAT beliau untuk memberontak dan banyak bukti-bukti yang telah dikatakan oleh rakan rapat beliau.

1. Membawa lari (jenis demo) Wan Azizah dan bernikah disempadan Thailand. Perbuatan ini dilakukan kerana mahu bersifat kurang ajar terhadap Ayah Wan Azizah yang tidak merestui perhubungan mereka. Sebagai orang tuan yang dahulu makan garam dan tahu siapa kisah Anwar di MCKK, Wan Ismail merasakan bala akan menimpa anaknya.

2. Mengepelai Mahasiswa berdemo bagi menyuarakan Kemiskinan di Baling. walaupun isu kemiskinan itu mendapat restu rakyat tetapi Pada masa itu kerajaan sudah mengambil tindakan untuk menyelesaikan masalah itu. Anwar hanya mengambil kesempatan menonjolkan diri menjadi populis.

3. Berdemo di hadapan konsulat Russian terhadap penaklukan Afghanistan tetapi dia tidak berbuat apa-apa- hanya sekadar publisiti dan pasa masa yang sama masyarakat dunia telah mengambil tindakkan berunding dan Rusia sudah setuju berundur. Kononnya kerana dialah Russian berundur.

4. Berdemo apabila dipecat oleh Mahathir dari kerajaan. Mengapa? Kerana mahu menutup malu dan dia ingin mengalih isu pemecatan dia kerana sodomi. Sedangkan semasa mesyuarat sebelum pemecatan beliau mengakui dan memohon agar diberi peluang sekali lagi atas kesilapan itu.

5. Demonstrasi BERSIH adalah antara yang paling biadap anjuran Anwar dengan kuncu-kuncu beliau seperti Ambiga. Tujuan sebenar ialah untuk menjatuhkan kerajaan ala  Arab Spring tetapi gagal kerana tidak mendapat sokongan kaum Cina dan hanya sedikit kaum India. kaum Cina mahukan lorang Melayu sebagai Anjing jalanan dan jika bjaya menjatuhkan kerajaan, mereka akan jadi tuan.

6. Pada 2008 Anwar pergi kehulu-kehilir mengejar wakil rakyat untuk memberi sogokan agar mereka melompat dan meninggalkan BN dan seterusnya mengulingkan kerajaan yang sah. Tetapi Allah tidak reda.

7. Ingat semua! Demonstrasi seterusnya ialah apabila PR kalah dalam PRU13 nanti dan ini yang paling bahaya. Anwar akan menang jika ada berlaku kehilangan jiwa para pendemo.

0 comments:

 

Pahlawan Lokal

Personaliti-Personaliti

Kata-kata Hikmah

Malik bin Anas berkata “Jangan ambil ilmu daripada 4 golongan ini,

a. Orang yang terkenal bodoh
b. Orang yang terkenal dengan ikut hawa nafsu.
c. Orang yang menyeru kepada hawa nafsu.
d. Lelaki yang ada kelebihan dan tidak tahu apa yang diucapkan. ”
(Muhammad Ibn. Abdul Bar bin Asim al-Namari, 1994:91-92.)